Organizacja wesela w hotelu – dlaczego warto?

W najbliższym czasie planujesz ślub i wesele? Z pewnością rodzi się w Twojej głowie wiele pytań. Jednym z nich jest zapewne to, gdzie najlepiej urządzić przyjęcie. Możliwości jest mnóstwo. My dziś skupimy się jednak na usługach oferowanych przez hotele. Podpowiemy, dlaczego organizacja wesela w hotelu to wręcz idealny pomysł. Sprawdź i ciesz się wyjątkową uroczystością!

Organizacja wesela w hotelu – kompleksowość usług na pierwszym miejscu

Obecnie większość hoteli oferuje organizację przyjęć weselnych. Jednym z takich miejsc jest chociażby https://www.bwgalicya.pl. Decydując się na urządzenie tego ważnego dnia w hotelu, możesz liczyć przede wszystkim na kompleksowość usług. Nie wynajmujesz bowiem wyłącznie sali.

Przeważnie możesz liczyć dodatkowo na eleganckie dekoracje, stoły, krzesła, pokrowce itp. Nie ma więc potrzeby organizowania tych wszystkich elementów osobno. To pozwoli Ci zaoszczędzić czas, nerwy, a niekiedy także pieniądze. To jednak nie wszystko. W hotelu dostosowanym do przyjęć tego typu jest często również SPA, strefa Wellness czy kącik dla najmłodszych. Ty nie musisz się już wtedy prawie o nic martwić.

Warto też podkreślić, że na salach w hotelu masz zagwarantowany przeważnie podest do tańczenia, miejsce dla orkiestry czy DJ’a, a nawet pełne nagłośnienie. Takie miejsca są bowiem niemalże w 100% przystosowane do wielkich imprez weselnych. 

Wesele w hotelu? Świetny pomysł dla gości przybywających z różnych części kraju

Ogromnym plusem organizacji wesela w hotelu jest również fakt, iż zawsze możesz zarezerwować na miejscu nocleg dla gości przybywających z np. innego miasta. Ci nie będą musieli dzięki temu organizować transportu do domu na własną rękę czy też udawać się np. taksówką do pobliskiego hotelu.

Oferta noclegowa przewiduje najczęściej bardzo atrakcyjne zniżki dla gości weselnych. O szczegółach zawsze warto doczytać w odpowiedniej zakładce na stronie internetowej hotelu, np. https://www.bwoldtown.pl/hotel. Dodatkowo warto dopytać o wszystko telefonicznie lub na spotkaniu z pracownikiem obiektu.

Co ciekawe, w hotelu masz także przeważnie zapewniony apartament dla nowożeńców, w którym razem ze swoją drugą połówką spędzicie miło noc poślubną. Czy czegoś zatem chcieć więcej?

Organizacja wesela w hotelu – gastronomia i obsługa w standardzie

W większości hoteli dostępna jest oczywiście restauracja, a co za tym idzie, również i kuchnia, jej szef, a także obsługa kelnerska. Takie miejsce jest więc wręcz idealne na wesele. Nie musisz już wtedy martwić się o dodatkowy catering czy wynajęcie personelu. Wszystko masz w standardzie.

Wybierając hotel na wesele, zawsze sprawdź, czy możesz na te elementy liczyć w swoim upatrzonym miejscu. Prześledź najpierw dokładnie stronę internetową i sprawdź, co może zaoferować Ci hotel. To właśnie tu znajdziesz te najważniejsze informacje, tak jak na stronie BW Old Town – https://www.bwoldtown.pl/restauracja/przyjecia-okolicznosciowe.

Gdy nie znajdziesz odpowiedzi na jakieś pytanie, zanotuj je, a następnie umów się na rozmowę telefoniczną lub spotkanie z osobą odpowiedzialną za organizowanie imprez w danym hotelu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, czy wybierasz dla Was najlepsze rozwiązanie

Usługi dodatkowe – czym może zaskoczyć Cię hotel?

To jeszcze nie koniec zalet organizacji wesela w hotelu. Miejsca, które kładą duży nacisk na urządzanie takich przyjęć, mogą oferować także zestaw dodatkowych usług. Jakich?

Będzie to np. ślub na miejscu w specjalnie przygotowanej sali lub hotelowym ogrodzie. To świetne rozwiązanie, na które decyduje się obecnie coraz większa ilość par. Po ceremonii należy bowiem już tylko przejść do głównej sali weselnej i można rozpocząć świętowanie.

Do tego w hotelu często wyznaczana jest odpowiednia osoba, która zajmie się organizacją całego wesela od A do Z. Będzie to ktoś w rodzaju wedding plannera – pomoże Ci we wszystkim. W hotelowej bazie znajdują się także kontakty do polecanych orkiestr, DJ’ów, fotografów czy kamerzystów. Możesz się na nich zdecydować, ale nie musisz – wszystko zależy od Ciebie.

Jeśli hotel ma swoją flotę samochodów, najczęściej będzie także możliwość skorzystania z usługi przewozu gości z kościoła na salę, a także rozwożenia ich do domów. Wszystko należy jednak wcześniej ustalić.

Organizacja wesela w hotelu, jak widać, ma ogrom zalet, które warto docenić. Takie miejsce jest polecane przez wiele zadowolonych par, więc nie ma się czego obawiać. To prawdziwy strzał w dziesiątkę!

modadmin Opublikowane przez:

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *